miercuri, 1 august 2012

Rosiile mele

...sunt preferatele lui Tony asa ca am incercat sa adun cat mai multe soiuri in gradina noastra micuta... el ma ajuta cu ele de la faza cu semanatul si pana le culegem....e atat de incantat atunci cand incep sa rasara in cutiutele de pe pervazul geamului de la bucatarie si ma intreaba de zeci de ori intr-o zi daca nu cumva trebuiesc udate...el m-a ajutat si cand le-am plantat in gradina ...le masoara apoi din ochi in fiecare zi si vine alergand sa imi spuna cand au aparut primele flori.....asteapta apoi cu nerabdare ca gogonelele sa creasca si sa se coaca.....cata bucurie e in ochii lui atunci cand incep sa prinda culoare....si daca l-ati vedea cu cata incantare merge si culege in fiecare zi, pentru aproape fiecare masa.....sau cum le culege , le spala si le mananca asa goale peste zi in timp ce se joaca prin curte, in special pe cele cherry.....




 ....si preferatele scumpului meu baietel....pe acestea le culege si le devoreaza asa goale....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu