miercuri, 1 august 2012

Pasta de rosii

Initial mai avut sa fac bulion dar apoi m-am razgandit din cauza ca rosiile mele erau prea frumoase si prea carnoase ca sa nu le fac pasta...

rosii
sare pentru muraturi
1 lg salicil

 ...acestea au fost o parte din rosiile mele..proaspat culese din gradina.....
 ....le-am spalat in mai multe ape....
 ....le-am taiat in bucati mai mici .....
 ....ca sa vedeti cat erau de carnoase.....

 ....am mai avut si din cele mai mititele....
 ....am dat rosiile prin masina ....
 ....bine inteles am avut si un ajutor....
 Sucul de rosii obtinut l-am pus la fiert impreuna cu 1 lg sare. L-am fiert pana a scazut si s-a transformat intr-o pasta. Am adaugat 1 lgt salicil si am mai lasat sa dea cateva clocote. Am pus pasta obtinuta asa calda in borcane curate sterlizate la cuptor si le-am pus in paturi pana s-au racit complet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu