miercuri, 1 august 2012

Musaca de vinete cu piept de pui



Aceasta musaca a avut un succes neasteptat la ai mei copilasi foarte pretentiosi si pentru care pana acum vanata era o leguma necomestibila. Acest succes s-a datorat poate si faptului ca i-am implicat si pe ei in procesul de preparare. Iulia a curatat ceapa si a spalat ardeiul iar Tony a feliat vanata si impreuna cu mine le-a si pus la prajit...moment in care a constatat si el ca vanata prajita miroase totusi bine si s-a intrebat daca nu cumva e si gustoasa (pana acum nu am reusit sa il fac sa guste din vre-o vanata)...iar Iulia , ghidata de constatarea fratelui mai mare a fost de acord cu el ... Iulia merge de obicei dupa regula: daca Tony face ceva face si ea,... lui Tony ii place ceva, ii place si ei ...
Si acum sa revenim la a noastra musca:
2 vinete
1 ceapa mare
1 ardei gras
un piept de pui dezosat si fara piele
1 ou
rosii
200 gr cascaval
sare, piper si alte condimente dupa gust (eu am folosit cimbru si busuioc uscat, praf de usturoi)
ulei pentru prajit
Vanata am curatat-o iar Tony a taiat-o felii de 1 deget grosime. Am presarat-o cu putina sare si am lasat-o sa isi lase apa. Am prajit-o apoi in putin ulei si am scos-o pe servetele ca sa se absoarba excesul de ulei.

Ceapa si ardeiul le-am maruntit in robot si le-am pus la calit in putin ulei. Cand s-au inmuiat am adaugat pieptul de pui tocat si am lasat pe foc pana a scazut tot lichidul pe care l-a lasat carnea. Am condimentat dupa gust si am lasat sa se raceasca putin iar apoi am adaugat in compozitia de carne un ou batut usor si am amestecat
Intr-un vas de yena am asezat un strat de vinete prajite, apoi felii de rosii decojite, compozitia de carne, restul de vinete, felii de rosii. Am dat vasul la cuptor cam 40 de minute.




Dupa acest timp am scos musacaua din cuptor,

 am presarat deasupra cascavalul razuit si am mai dat la cuptor inca aproximativ 10 minute

....tocmai scoasa din cuptor....


O lasam sa se racoreasca putin iar apoi o putem portiona si servi

...cam asta ne-a ramas sotului si mie dupa ce copii au luat masa de pranz....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu