joi, 21 iunie 2012

Ciorba de oua


 Saptamanile trecute mi-a spus fetita ca a mancat la gradinita supa de ou si mi-am amintita de ciorba de ou pe care o face bunica...de mult nu am mai mancat ....si cand eram mica era una dintre preferatele mele....mi-am zis ca trebuie sa o prepar si eu...

1 ceapa
1 morcov
1 ardei gras
carnat afumat
 2 galbenusuri plus oua (in functie de cate persoane sunt la masa )
leustean
sare, piper
otet pentru acrit
un pahar de smantana
Ceapa o taiem solzisori, morcovul il taiem cubulete, ardeiul il taiem cuburi.
Punem legumele la fiert in apa cu putina sare. Adaugam carnatul taiat feliute si lasam la fiert.
Cand legumele sunt bine patrunse spargem ouale direct in supa si le lasam la fiert .
Acrim ciorba cu otet dupa gust.
Potrivin la gust de sare si piper.
Adaugam leusteanul tocat si oprim focul.
Galbenusurile le frecam cu smantana si le adaugam in ciorba in fir subtire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu