duminică, 26 noiembrie 2017

Friptura de iepure pe pat de legume




un iepure 
1 lg cartofi
400 gr morcovi baby
400 gr varza de bruxelles
1 ceapa mare sau 2 mai mici
cativa catei de usturoi
zeama de lamaie
sare, piper, ierburi de provence sau condimente dupa gust

Intr-o tava unsa cu putin ulei am asezat cartofii curatati si taiati cubulete, morcovii, varza de bruxelles , ceapa taiata in sferturi si cateii de usturoi curatati. Am stropit cu putin ulei, am condimentat cu sare, piper, ierburi de provence, putin cimbru si am amestecat.
Am portionat , spalat si spers carnea de iepure cu un servet. 
Am presarat-o apoi cu sare si  piper proaspat rasnit .
Am asezat carnea de iepure peste legumele din tava iar apoi  am stropit cu zeama de lamaie si putin ulei de masline . Am acoperit tava cu o folie de aluminiu si am dat-o la cuptorul preincazlit la 180 de grade pentru o ora. Dupa acest timp am indepartat folia si am mai lasat friptura la cuptor inca aproximativ 30 de minute.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu