duminică, 26 noiembrie 2017

Chiftele de dovleac si quinoa la cuptor ( de post )


o ceasca quinoa
2 dovlecei
2 lg  faina de in
2 lg tarate psyllium
3 catei usturoi
1 ceapa mica rasa (optional)
sare, piper

Nu este pentru prima data cand prepar chiftelute de dovlcei dar este pentru pentru prima data cand prepar chiftelute de dovlcei si quinoa.  Recunosc ca nu m-am asteptam sa fie atat de bune si sa fie acceptate atat de usor de restul familiei (in special de copii ) care in momentul in care aud de quinoa nu sunt atat de incantati.

Pentru inceput am spalat quinoa in cateva ape iar apoi am pus-o la fiert impreuna cu o ceasca de apa. Am fiert cam 10-15 minute pana aceasta a absorbit toata apa iar apoi am lasat-o la racit.
Dovlceii i-am spalat, curatat si razuit. I-am presarat cu putina sare si am lasat sa se inmoaie  cam 10 minute.
Intr-un bol am pus quninoa fiarta, dovlceii rasi si storsi de apa pe care au lasat-o , usturoiul pisat, ceapa, sare, piper dupa gust, faina de in si taratele de psyllium (acestea au rolul de a lega compozitia si inlocuiesc oul in chiftelutele vegetale). Am amestecat.
 Cu mana usor umezita am format chiftelutele, le-am asezat intr- o tava cu hartie de copt si le-am stropit cu putin ulei.

Le-am copt la 180 grade timp de aproximativ 30 de minute. Dupa aproximativ 20 de minute le-am intors pentru a se rumeni pe ambele parti.


Un comentariu:

  1. Am fost în durere când iubitul meu m-a părăsit, l-am vrut înapoi. Am citit câteva mărturii despre o vrăjeală de dragoste numită Dr. Ogala despre modul în care a ajutat mulți oameni să-și readucă foștii iubiți în 48 de ore. Cu sinceritate, mă gândeam doar dacă asta era real și dacă acest bărbat mă putea ajuta cu adevărat să-l aduc înapoi pe iubitul meu pe care îl iubesc atât de mult. Am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc atât de mult iubitul și suntem despărțiți de câteva luni, chiar mi-a fost atât de dor de el. Am încercat toate celelalte mijloace pentru a-l recupera înapoi, dar nu am putut. L-am contactat pe Dr.Ogala și mi-a spus că fostul meu se va întoarce la mine în următoarele 48 de ore. Dr.ogala l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubeam și îl voiam înapoi. Și și-a deschis ochii pentru a ne imagina cât de mult avem împreună. Fosta mea s-a întors din nou la mine. În timp ce scriu această mărturie cu bucurie în inima mea acum. Sunt cel mai fericit om de pe pământ, iubitul meu și cu mine trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte ca el să plece și să se despartă de mine. Îi mulțumesc doctorului Ogala pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu fostul meu iubit. Aș dori să renunț la adresa de e-mail a doctorului Ogala aici și sper să vedeți această mărturie și să-l contactați dacă aveți un iubit pe care îl doriți cu adevărat înapoi .. E-MAIL: Drogalad02@gmail.com SAU SUNAȚI / WHATSAPP: +2347049668119 ..

    RăspundețiȘtergere