vineri, 18 decembrie 2015

Maioneza din avocado (de post)



Tocmai ma pregatesc sa mai prepar o portie din aceasta maioneza pe care am descoperit-o in acest post si pe care de atunci o ador. Eu am folosit-o pana acum in salata de vanata, salata de cartofi, in sandwich . Este cea mai buna maioneza de post incercata pana acum si cu siguranta mult mai sanatoasa ca si restul.

Avem nevoie de:
1 avocado bine copt
1 lgt mustar
zeama de la 1/2 lamaie
5 lg ulei
sare, piper dupa gust

Zdrobim bine, bine pulpa de avocado (eu am folosit un blender pentru aceasta operatiune).
Peste piureul de avocado adaugam 1 lgt mustar iar apoi incepem sa mixam adaugand uleiul putin cate putin ca la o maioneza obisnuita. Adaugam si zeama de lamaie iar la sfarsit punem sare si piper dupa gust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu