duminică, 2 martie 2014

Prajitura cu cafea si gem






4 oua
100 gr unt sau margarina
100 ml lapte
300 gr faina
100 gr nuca macinata
2 lg cafea preparata
1 cana de zahar (eu am pus doar 1/2)
1 praf de copt
200 gr gem de capsuni
Pentru grilaj:
2 oua
2 lg nuca macinata
2 lg zahar
2 lg faina

Mixam ouale cu zaharul iar apoi adaugam untul moale, laptele, cafeaua si faina amestecata cu nuca si praful de copt. Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
O coacem in cuptorul preincalzit cam 30 minute. Scoatem prajitura si o ungem cu gemul de capsuni.

Pentru grilaj mixam ouale cu zaharul iar apoi incorporam faina amestecata cu nuca. Cu ajutorul posului facem un grilaj peste prajitura din aceasta compozitie. Dam din nou prajitura la cuptor inca 15 minute.

Lasam la racit iar apoi o putem portiona .
...eu nu am avut rabdare sa o las la racit asa ca am taiat un colt...

Merge de minune langa o ceasca de cafea sau lapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu