joi, 26 septembrie 2013

Gnocchi in sos alb



Pentru gnocchi:
600 gr cartofi copti
1 ou
putina sare
faina cat cuprinde

Cartofii copti i-am zdrobit  bine , am adaugat oul, putina sare si faina cat a intrat pentru un aluat care se leaga. Am framantat bine . Pe masa infainata am rupt bucati de aluat, am facut suluri cam de grosimea degetului mic iar apoi le-am taiat in bucatele cam de 1,2 cm lungime. Cu ajutorul unei furculite le-am apasat putin, nu tare....cat sa ramana amprenta furculitei.


Intr-o oala am pus apa la fiert cu putina sare si le-am fiert ....cand ies la suprafata sunt gata.
Se scot cu o spumiera.
Pentru ca mi-au iesit destul de multe gnocchi eu le-am fiert in doua reprize.

Pentru sos:
Am incins intr-o tigaie un cubulet de unt (cam cat o nuca ) si am calit in el o ceapa taiata solzisori. 200 gr de kaizer l-am taiat fasiute si l-am adaugat si pe el in tigaie. Le-am  lasat putin sa se caleasca impreuna iar apoi am adaugat cam 50 ml vin alb. Am lasat la fiert pana s-a evaporat vinul iar apoi am turnat cam 1 pahar de apa in care am fiert gnocchi si cam 1/2 pahar smantana pentru gatit. Am condimentat cu sare si piper si am lasat la fiert pana sosul s-a ingrosat putin.
Am servit gnocchi cu sos si presarati apoi cu parmezan.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu