marți, 12 februarie 2019

Tiramisu

   

M-a intrebat  cineva zilele trecute ce reteta folosesc eu pentru tiramisu si atunci mi-am dat seama ca desi este unul din deserturile mele preferate (cine ma cunoaste stie cat iubesc aroma cafelei ) si l-am preparat de multe ori inca nu am postat reteta de tiramisu pe care o folosesc eu.
     Asadar:

piscoturi 250 gr
3 galbenusuri
200 ml smantana pentru frisca
250 gr mascarpone
150 gr zahar pudra
esenta de vanilie
250 ml cafea putin inducita
cacao

Stiu ca reteta clasica de tiramisu presupune galbenusuri crude dar parca mie nu imi surade aceasta idee asa ca pentru inceput eu mixez galbenusurile cu zaharul pudra iar apoi le fierb pe aburi pana se ingroasa . Las la racit.
Intre timp bat frisca lichida si o dau putin la rece.
Crema racita de galbenusuri o mixez cu mascarponele iar apoi adaug si frisca batuta si esenta de vanilie.
Jumatate din piscoturi le inmoi in cafea si le asez intr-o tava.
Peste piscoturi intind jumatate din crema .
Deasupra asez restul piscoturilor pe care le-am inmuiat in cafea si acopar cu restul cremei.
Presar cacao deasupra si dau la frigider cateva ore inainte de servire.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu