miercuri, 31 ianuarie 2018

Briose quinoa si dovlecel

Desi am incercat destul de multe retete cu quinoa cu greu i-am facut pe copii sa guste din ele. Aceste briose sunt primul preparat cu quinoa pe care l-au acceptat fara comentarii si care chiar le-a placut. Eu am facut o portie dubla si au trecut toate .



...si o sectiune...


250 gr quinoa fiarta
4 oua mari sau 5 mai mici
1 dovlecel
1 ardei gras rosu
100 gr branza feta
sare, piper

Ouale se mixeaza cu putina sare si piper. Se adauga quinoa fiarta si se amesteca.
Dovlecelul , ardeiul si branza feta se taie cubulete si se adauga peste oua si quinoa.  Se amesteca.
Formele de briose (eu am folosit forme de silicon ) se ung cu putin ulei.
Se pune compozitia in formele de briose si se dau la cuptorul preincalzit la 170  grade .

...si o imagine cam neclara dar ca sa va dati seama cate ies dintr-o portie dubla...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu