duminică, 30 aprilie 2017

Clatite umplute cu ciuperci si spanac

De mult timp ma gandesc eu la niste clatite sarate si uite ca in sfarsit le-a venit si lor randul. Am prins o zi in care Sofia mea a fost mai cu chef de joaca cu fratii mai mari ....si fratii mai mari dornici sa o lase sa participe si ea in jocul lor asa ca mi-am spus ca acum e momentul.






Pentru a avea timp sa se raceasca eu am pregatit intai umplutura:

500 gr ciuperci champignon (brune am avut eu)
o legatura ceapa verde
1 morcov
2 maini de spanac
sare, piper
2 lg ulei
1 ou
Ceapa am taiat-o rondele fine si apoi am calit-o putin in 2 lg ulei. Am adaugat si un morcov ras si am mai calit putin. Ciupercile le-am tocat cubulete mici si le-am adaugat peste morcov si ceapa. Am pus sare si piper si am calit pana ciupercile s-au inmuiat si a scazut zeama lasata de ele . Spanacul l-am tocat grosier cu un cutit si l-am adaugat peste ciuperci. Am mai lasat compozitia la foc pana s-a inmuiat si spanacul si s-a evaporat zeama . Aceasta compozitie am lasat-o pana s-a racit de tot iar apoi am adaugat 1 ou usor batut si am amestecat.


Pentru clatite :
4 oua
1 cana faina
3 cani lapte (eu am mai adaugat inca putin lapte pentru ca mi s-a parut prea tare compozitia)
1 praf de sare

Intr-un bol punem toate ingredientele si le amestecam cu un tel. Lasam compozitia la odihnit 10 -15 minute.
Incingem o tigaie la foc mediu iar apoi cu ajutorul unei pensule o ungem cu f putin ulei. Cu un polonic luam din compozitia de clatite , turnam in tigaie  si intindem compozitia. Coacem clatitele pe ambele parti pana se rumenesc usor.


Dupa ce am terminat de copt toate clatitele le-am umplut cu compozitia de ciuperci avand grja sa le inchid la capete ca sa nu iasa umplutura:





Clatitele umplute le-am asezat pe o tava pana le-am umplut pe toate:


Intr-un bol am batut 2 oua cu putina apa minerala si 1/2 lingura faina.
In alt bol am pus pesmet si l-am condimentat cu putina sare si piper.

Clatitele umplute le-am dat prin ou batut , apoi prin pesmet si intr-un final le-am prajit in ulei incins pana s-au rumenit pe toate partile.

Am scos clatitele pe servetele ca sa se absoarba excesul de ulei.




Noi le-am servit cu ketchup de casa . Reteta de la ketchup de casa o gasiti aici .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu