miercuri, 16 aprilie 2014

Trandafirasi cu iaurt si afine ( Briose cu iaurt si afine )



Foarte usor si rapid de preparat aceste briose...de bune nici nu mai vorbesc, la noi s-au evaporat imediat...
230 gr faina
230 gr zahar
3 oua
200 ml iaurt
100 gr unt
1 esenta de vanilie
1 varf de cutit de sare
1 pliculet praf de copt
250 gr afine (congelate am avut eu)

Amestecam im primul rand ingredientele  uscate (faina + zaharul + sarea + praful de copt).
Untul il topim si il lasam la racit iar apoi il mixam impreuna cu ouale , iaurtul si esenta de vanilie. Incorporam si ingredientele uscate.
Afinele le dam prin faina pentru a nu se lasa la fund in timpul coaceri (ale mele cum erau congelate am adaugat in bolul in care erau puse 1 lg de faina am amestecat iar faina s-a lipit imediat de ele).

Repartizam compozitia in formele de briose unse cu unt sau ulei (sau tapetate cu hartiute speciale) si le dam la cuptorul preincalzit (atentie formele se umplu doar 3/4 ).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu