marți, 22 aprilie 2014

Rulada de pui cu oua de prepelita




Alor mei nu prea le place drobul de miel asa ca decat sa fac doar pentru mine am preferat sa fac o rulada care sa semene a drob dar care se fie si pe placul familiei.
Am folosit asa:

800 gr pulpe de pui dezosate
1 morcov mai mare
3 fire ceapa verde
3 fire usturoi verde
2 oua de gaina
sare, piper
patrunjel verde tocat
10 oua fierte de prepelita
putin ulei pentru uns tava

Pulpele de pui le-am dat prin masina de tocat. Morcovul l-am curatat si l-am dat pe razatoarea cu ochiuri mici. Am tocat marunt ceapa si usturoiul verde.
Intr-un bol am pus carnea, morcovul ras, ceapa si usturoiul tocat, ouale de gaina , patrunjel verde tocat. Am condimentat cu sare si piper si am amestecat bine de tot.
Am uns cu putin ulei o tava de cozonac, am pus in tava 1/2 din compozitia de carne si am nivelat.
Am asezat pe mijloc ouale de prepelita fierte si curatate si am acoperit cu restul compozitiei de carne. Am uns rulada cu putin ulei si am dat-o la cuptor cam 45-50 minute. 
Am lasat-o sa sa racoreasca putin in tava iar apoi am rasturnat-o pe un platou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu