joi, 8 august 2013

Ciorba de crap a la grec

...dragii mei a trecut ceva timp de cand nu am mai postat pe blog...asta nu inseamna ca nu am si gatit .Intai am fost ocupata cu scoala de soferi (m-am saturat sa ma rog de sot de fiecare data cand aveam de mers pe undeva asa ca am decis sa o fac si pe asta.....si in sfarsit acum sunt soferita.....HEHEHE......), a urmat apoi mai multa treaba la serviciu, copii care sunt in vacanta si necesita mai mult timp in care sa ma ocup de ei, au venit apoi si caldurile ...si uite asa mi-am tot gasit pe scuze. Azi insa sunt pusa pe fapte mari si m-am decis sa vin cu cateva retete pe care le-am pregatit in acest timp in care nu am postat (poze macar am facut).
Am sa incep cu aceasta ciorbita tare gustoasa pe care noua ne place sa o servim la temperatura camerei si cum e usor acrisoara zic eu ca se potriveste pe caldura asta.



un crap
2-3 morcovi
2 radacina de patrunjel
o bucata de telina
1 ceapa mai mare
1 ardei gras
2-3 lg orez
4-5 catei de usturoi
2 galbenusuri
o cana de smantana
zeama de lamaie
sare, piper
patrunjuel verde tocat

Legumele le taiem toate cubulete si pe punem la calit in 2-3 lg de ulei. Cand acestea s-au inmuiat adaugam apa si lasam la fiert.
Intre timp ne ocupam de crap pe care il curatam, spalam , portionam.
Orezul il fierbem separat in apa cu putina sare.
Cand legumele sunt aproape fierte adaugam pestele in ciorba si fierbem cam 10 minute. Adaugam si orezul fiert separat si usturoiul facut mujdei. Mai lasam sa dea 2-3 clocote. Potrivim la gust de sare si piper si acrim cu zeama de lamaie dupa gust. Oprim focut iar dupa ce lasam ciorba sa se racoreasca cateva minute adaugam si galbenusurile frecate cu smantana. Presaram  patrunjel verde tocat si putem servi.....noi am lasat-o sa se mai raceasca putin pentru ca tare era cald afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu