vineri, 10 ianuarie 2014

Muschiulet de porc in prosciutto crudo la cuptor



2 bucati muschiulet de porc
150 gr prosciutto crudo
sare, piper, usturoi granulat
100 ml vin alb

Mi-a placut foarte mult muschiuletul gatit in acest fel...crusta crocanta de prosciutto, interiorul suculent si fraged, garnitura de varza calita....un deliciu....

Muschiuletul l-am spalat, l-am sters si l-am condimentat cu sare, piper, usturoi granulat. Am invelit apoi muschiuletul in felii subtiri de prosciutto si l-am prins cu scobitori ca sa nu se desfaca.

Am uns cu ulei o tava si am asezat muschiuletul in tava. Am adaugat vinul, am acoperit tava cu folie de aluminiu si am dat-o la cuptorul incins 40 de minute. Am indepartat folia si am mai lasat inca 5 minute la cuptor ca se se rumeneasca.
Am servit muschiuletul alaturi de varza calita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu