vineri, 10 ianuarie 2014

Mic dejun cu oua de prepelita

Voi ce le mai pregatiti copiilor la micul dejun? La noi Tony papa aproape orice, in schimb Iulia cred ca e cel mai mofturos copil din cati exista. Mereu vrea altceva decat am pregatit , asta chiar daca felul de mancare pregatit a fost cerut de ea...si bine inleles ca aceste mofturi nu se limiteaza la micul dejun ci continua si la celelalte mese , dar acesta e alt capitol.
Sa revenim la micul dejun. Iata cum o mai pacalesc sa guste din ouale de prepelita:


Ochiuri de prepelita in ardei gras :

Am uns tigaia cu putin ulei , am asezat rondele de ardei in tigaie si am spart in fiecare rondea de ardei cate 1 sau 2 oua de prepelita.


Fata din paine prajita, carnat  si oua de prepelita:



Bine inteles ca nu am avut voie sa decorez farfuria cu nici un fel de salata sau verdeata pentru ca Iulia mea nu mananca iarba....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu