luni, 25 iunie 2012

Placinta cu pui si legume



un pachet foi de placinta
un piept de pui
un borcan ciuperci
1 ceapa mare
200 gr legume mexicane congelate
2 oua
2 lg pesmet
sare, piper dupa gust
ulei pentru uns foile

Pentru sos: 200 ml iaurt gras
2 catei de usturoi
zeama de la 1/2 lamaie
2 lg ulei de masline
sare, piper

In primul rand decongelam foile de placinta.
Pieptul de pui il dam prin masina de tocat impreuna cu ciupercile scurse de zeama.
Ceapa o taiem solzisori si o punem la calit in putin ulei. Cand aceasta s-a inmuiat adaugam pieptul de pui si ciupercile si le calim impreuna cateva minute pana carnea isi schimba culoarea. Adaugam legumele peste carne si lasam la foc pana scade toata zeama lasata de carne si legume. Lasam compozitia la racit si apoi adaugam ouale batute, pesmetul, sare si piper dupa gust.
Desfacem foile de placinta si le ungem pe fiecare cu putin ulei. (eu am avut 12 foi ).
Suprapunem 6 dintre foi, presaram deasupra 1/2 din compozitia de carne si legume si rulam cat mai strans.
asezam placinta intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Procedam la fel cu restul foilor si al umpluturii. si mai obtinem inca o placinta.
Dam tava cu placintele la cuptorul preincalzit pana se rumenesc frumos.
Le lasam sa se racoreasca in tava iar apoi le putem portiona si servi.

Noi le-am servit cu un sos preparat din:
 200 ml iaurt gras
2 catei de usturoi zdrobiti
zeama de la 1/2 lamaie
2 lg ulei de masline
sare, piper
Am pus toate ingredientele intr-un bol si le-am amestecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu