miercuri, 18 mai 2011

Prajitura cu crema de branza



blatul: 7 oua, 7 lg zahar, 6 lg faina,1 lg cacao, 1 pliculet praf de copt.
Separam ouale si mixam albusurile impreuna cu zaharul pana spuma se intareste. Adaugam galbenusurile unul cate unul si amestecam usor dupa fiecare cu o lingura de lemn.
Intr-un bol amestecam faina cu cacao si praful de copt si apoi le adauga la spuma din oua. Amestecam usor.
Punem compozitia rezultata in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit.
Siropul: 6 lg zahar, 150 ml apa, esenta de vanilie.
Punem zaharul la caramelizat la foc mic si cand devine usor maroniu stingem cu apa. Lasam putin la fiert pana se topeste zaharul si apoi luam de pe foc. Adaugam si esenta de vanilie. Lasam apoi siropul la racit.
Crema: 1 kg branza de vaci, zahar (dupa gustul fiecaruia), 2-3 pliculete zahar vaniliat, 300 ml frisca lichida.
(eu am mai pregatit si 1 pliculet gelatina granule pe care l-am pus la hidratat in putina apa dar pana la urma nu l-am mai folosit pentru ca mi-a placut consistenta cremei dar cine doreste sau daca branzica e putin mai moale se poate adauga un plic gelatina hidratata in putina apa si apoi topita pe aburi la sfarsit si se mai mixeaza putin crema)
Am pus in robot branza, zaharul, frisca , zaharul vaniliat si le-am mixat acolo bine pana branza a devenit cremoasa...............si cum am scris mai sus la inceput am vrut sa adaug si gelatina la crema dar apoi am renuntat din cauza ca aveam o crema numai buna de intins pe prajitura..........
Am insiropat bine blatul racit, am intins crema peste prajitura si apoi am razuit putina ciocolata pe deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu