vineri, 7 decembrie 2012

Friptura frageda de vitel la cuptor



1 kg pulpa de vitel
1 morcov
1 ceapa
2-3 catei de usturoi
sare, piper, maghiran, cimbru
putin ulei
un pahar de vin rosu
Pulpa de vitel am condimentat-o cu sare, piper, cimbru, maghiran si am asezat-o intr-o tava unsa cu putin ulei.
Langa carnea de vita am asezat in tava si murcovul taiat in jumatate, ceapa taiata sferturi, usturoiul.

 Am stropit pe deasupra cu putin ulei, am turnat in tava vinul si 1/2 pahar apa, am acoperit tava cu o folie si am dat-o la cuptor cam 1 ora si jumatate. Din cand in cand am mai stropit friptura cu sosul din tava . Daca sosul scade prea tare se mai poate adauga putina apa.
Cu 5-10 minute inaunte de a fi gata am indepartat folia si am lasat friptura sa se rumeneasca putin.
Sosul si legumele din tava le-am dat prin blender si am obtinut astfel un sos delicios pentru friptura.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu