miercuri, 15 februarie 2012

Bezele



Mi-am ramas niste albusuri de la o ciorba de burta asa ca m-am hotarat sa fac niste bezele cu ele.
Reteta e foarte simpla : ca si idee avem nevoie de trei ingrediente care sa aiba aceeasi cantitate fiecare: zahar, zahar pudra si albus de ou.
Eu am avut 150 gr albus asa ca am mai adaugat 150 gr zahar si le-am mixat impreuna pana s-au transformat intr-o spuma tare. Am adaugat treptat in spuma 150 gr zahar pudra si am mixat in continuare cam 5 minute.
Punem spuma cu ajutorul poshului direct in tr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Am incalzit cuptorul la 100 gr , am pus tava cu bezelele in cuptor si le-am lasat la 100 grade cam 10 minute iar apoi am redus la 70 grade si am lasat asa inca cam o ora. Am oprit cuptorul si am lasat tava cu bezele in cuptorul oprit cu usa putin intredeschisa inca cam o ora.
...asa au aratat la final....si au fost foarte gustoase....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu