miercuri, 24 februarie 2016

Lasagna de dovlecei



Am vazut pe blogul Jamilei aceasta reteta de lasagna , mi s-a parut interesanta si am dorit sa o incerc si eu. In functie de ce aveam  prin frigider am facut cateva modificari si a iesit o lasagna delicioasa si mult mai usoara decat cea clasica. Va invit cu drag sa o incercati si voi.

2 bucati piept de pui
4 dovlecei
500 ml bulion
o ceapa tocata
500 gr ricotta
2 oua
200 gr cascaval ras
sare, piper, oregano
2-3 lg ulei de masline

Dovleceii se curata, se taie pe lung in felii subtiri si se prajesc pe grill.
Pentru sosul de carne:
Pieptul de pui se da prin masina de tocat.
Se incinge uleiul intr-o tigaie si se adauga ceapa tocata. Calim putin pana se inmoaie ceapa iar apoi adaugam pieptul de pui. Asezonam cu sare si piper si mai calim pana pieptul de pui isi schimba culoarea. Condimentam cu oregano si adaugam bulionul . Lasam sosul la fiert pana se ingroasa putin (cam 15 minute)

Pentru sosul de branza:
Intr-un bol punem ricotta, ouale usor batute, trei sferturi din cascavalul ras. Amestecam bine cu un tel si punem sare dupa gust.

Intr-un vas termorezistent uns cu putin unt sau ulei punem un strat de felii de dovlecei, 1/3 din sosul de branza, 1/3 din sosul de carne, dovlecei, si tot asa pana terminam ingredientele. Ultimul strat trebuie sa fie de dovlecei. Din sosul de branza ne pastram 2 lg cu care vom unge ultimul strat de dovlecei. 
Asadar, ultimul strat de dovlecei il ungem cu sosul de braza ramas si presaram desupra cascavalul ras pe care l-am pastrat.
Dam lasagna la cuptorul preincalzit la 170 grade cam 40 minute.
Dupa ce scoatem lasagna din cuptor o lasam sa se racoreasca cam 15 minute iar apoi o putem portiona si servi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu