miercuri, 31 octombrie 2012

Degete de vrajitoare






De cateva zile tot aud pareri pro si contra acestei sarbatori importate ....eu nu sunt nici pro nici contra dar atata timp cat copii se simt bine si se distreaza costumandu-se in tot felul de personaje nu ma deranjaza....ba mai mult in acest an am intrat in jocul lor, le-am pregatit un meniu special de Halloween, am decorat casa cu dovleci scuptati si in felul acesta am mai petrecut niste clipe frumoase impreuna in timp ce desfasuram aceste activitati...
Pentru petrecerea de Halloween pe care a avut-o Tony  la scoala am pregatit aceste Fursecuri Degete de Vrajitoare......

Aluatul:
650 gr faina
un pachet de unt
2 oua
2 pliculete praf de copt
un praf de sare
2 plicuri zahar vaniliat
200 gr zahar pudra
lapte cat cuprinde pentru un aluat potrivit
migdale

Amestecam toate ingredientele si framantam un aluat potrivit .
Rupem bucati de aluat si formam mingiute de dimensiunea unor nuci mai mari .(Din aceste ingrediente mie mi-au iesit cam 50 de mingiute).

Modelam mingiutele de aluat in forma de cilindru pe care il deformam putin .


Cu ajutorul unui cutit facem niste striatii .

In unul din capete punem o jumatate de migdala in loc de unghie.

Asezam degetele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le dam la cuptorul preincalzit pana incep sa se rumeneasca usor.

 ...tocmai scoase din cuptor...

Lasam degetele de vrajitoare sa se raceasca in tava iar apoi cu putin colorant alimentar imitam niste sange in jurul unghiilor


....si pachetelul care l-am trimis pentru petrecerea de la scoala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu